You Belong in the UK



Blimey!

A little proper, a little saucy.

You're so witty and charming...

No one notices your curry breath



這兩天無聊到去玩別人網誌裡所有的小遊戲測驗之類的
不覺得這很有趣嗎
上面這個是測你是屬於哪裡英語系國家的人之類的吧
哈哈我是英國人
而且測出來的評語讓我覺得很好笑=D
















Which Emo Band Are You?




You're the happy emo band, the All-American Rejects. Love isn't THAT bad for you. You know how to move on and learn from it. You'll love again and you know it. Congrats, you rock, positive you!
Take this
quiz!








Quizilla |
Join

|
Make A Quiz | More Quizzes | Grab Code



之後上面這個是測你是哪一種Emo團的個性呢
Yeah I'm rock!!
我是快樂的Emo團呢
重點是我沒聽過All-American Rejects
好羞愧=s







You Are 57% Peaceful
In general, you think the world's a pretty great place - and you're happy to be a part of it.
Sometimes you struggle with life, but who doesn't?
You are quite level headed, though you have more inner angst than you'd like.
How Peaceful Are You?


蛤 我才百分之57是和平的
我覺得有時候世間可以很美好也可以很可怕
Sometimes i struggle with life, but who doesn't it?
也對啦  我想奮力爭取的比較多耶
我志向太遠好像不太好吼









You Belong in Brooklyn
Down to earth and hard working, you're a true New Yorker.
And although you may be turning into a yuppie, you never forget your roots.
Where Should Your Inner New Yorker Live?

嗯哼是怎樣
我是布魯克林人
只因為我最後選了那座橋剛好在布魯克林嗎
他媽的瞎斃了
它還說我是個真正的New Yorker
yuppie是住大城市、具有知識技能、講究生活品味的少壯職業人士耶
真酷


反正做這些有的沒的測驗我學了一大堆好好笑的單字哈哈哈








大家可以來玩玩看唷=D

arrow
arrow
    全站熱搜

    lazyfuzz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()